ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΣΑΛΠΙ ΠΡΟΕΔΡΟ

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

Μάχιμο Μηχανικό!!!

Ως γνωστόν θήτευσα στο μάχιμο Μηχανικό...

Μετά το Ναύπλιον μετατέθηκα στα σύνορα, δίπλα στο ποτάμι...

Και έπειτα στην μακρινή και αφιλόξενη Βέροια!


Στο Μηχανικό εδιδάχθην σπουδαία πράγματα...τελειοποίησα ατέλειές μου!

Όμως στον τομέα που πραγματικά διέπρεψα ήταν...ο ναρκαλιευτής!

Τελευταία, θυμήθηκα εκείνες τις μέρες...τις μάχιμες! Και έτσι προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα...
Περιμένουμε ανάλογες εμπειρίες σας για να τις δημοσιεύσουμε...

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"Έκανα μια μέρα να απαντήσω αρχιτζομπάναρε γιατί εγώ-ευτυχώς και σε αντίθεση με εσένα-έχω και άλλες δουλειές στη ζωή μου"

doxale είπε...

Τσίμπησε Μύθε...

Ανώνυμος είπε...

Poios tsimpise omws papara? Edw se thelw(kardia mou pou leei ki i Paola)...

doxale είπε...

Ξέρει και αυτός και εγώ και εσύ...

Ανώνυμος είπε...

Aftos kserei.
Ki egw kserw.
Esi den ksereis...

P.S.:Ws sinithws...

Mon.