ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ

ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ
ΣΑΛΠΙ ΠΡΟΕΔΡΟ

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2009

A man's got to do what a man's got to do...

An oi diatites se kathe match itan antistrofa tha epaiza alli fora itta tis Doxas stin A' ethniki. Vasika an itan antistrofa, tha epaiza alli fora itta mesa sto Old Trafford, giati me ti diatisia pou eixe o Makedonikos, emeis sto Karaiskaki de xaname me tipote.

Alla epeidi den einai, paizw miso unit sto 5 ton Pirso. Kai 1.5 unit sto 1.91 to 1x. Kai ta dio apo Bwin. An me afinan na paiksw parapanw tha maxara. De nomizw oti me afton to ref tha kanoume estw x, alla de me afinoun na paiksw olokliro unit, opote den exei noima na pw 1 unit ston asso. As kerdisoume me 9 paiktes pou tha mas afisei kai as xasw...

Alla den paizei, allwste den exoume kerdisei se paromoies edres apeires fores me 30-70 diatisia, aftoi einai akoma kaliteroi apo ekeinous kai me 0-500 diatisia. Einai value kai sto 1.50 to 1x nomizw kai o assos se otidipote panw apo 3.50.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

salpi xipnaaaaaaaaaaaaaaaa
magazi mas ine o pirsos

diplo ineeeeeeeeeeeeee

kanto ena parolaki
me to X TOU MAKEDONIKOU

Ανώνυμος είπε...

Ws sinithws epeses eksw, magazia den exei i Doxa, oute einai magazi, opws o Paok.

Afta palia...

Odevoume olotaxws gia anodo me 27/30 sfages, 2 60-40 iper (to ena irthe x kai to allo itan i Preveza pou de diamorfwse apotelesma) kai ena oudeteros.

Ante alles 9 sfages emeinan. A ksexasa einai kai afta pou de ginontai, 24/27 sfages loipon.

Afto pou sta oneira sas tha ekane o Paok, alla den tha to kanei POTE, na kerdizei me sfages enantion. Stiste twra kwlo pali se opoion exei seira apo katw, na sas vgazoun uefa.

doxale είπε...

Salpi...κι εγώ το έπαιξα το 1Χ του Πυρσού...αλλά δεν είχα το θάρρος να το κάνω pick...το είχα πει στον Αλέ το μικρό όμως...και φυσικά του είπα πως είναι η πρώτη φορά που ελπίζω τόσο πολύ να χάσω ο στοίχημα!
Μάταια...